نامادری

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:42

کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد کلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر کلاهبردار است !  در طي چند سال اخير که محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است که از شما خواهشمنديم با خواندن کامل اين مقاله خود تصميم بگيريد که آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

کلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي کشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور که در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه کرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد که اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارک بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي کنيم که چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را کلاهبردار بدانند و کلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در کنکور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تکنيک هاي تست زني مي باشد که دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديک تر مي کند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً کتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه کرده ايد اما حال به ياد بياوريد که چقدر از آن کتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب کتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه کتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن کتاب هاي وقت گير يا الان به اين فکر کنيد که بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي کرديد اين به دليل حفظ کردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند که آن را حفظ کنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين کار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه کوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي که درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد که مطالبات شهودي سازي و مفهومي کردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز کلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي که خوانديد هنوز اعتقاد داريد که حرف آخر کلاهبردار است آيا تا به حال کسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال کنکور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات کنکور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود که ادعا کند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌کند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود که به هر عهدي که با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه کرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در کنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر کلاهبردار مي‌دانيد و به کلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه کنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف کند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 کنکور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 کنکور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 کنکور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 کنکور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 کنکور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 کنکور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 کنکور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر که به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي که کلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده کردند و نتايج درخشاني را در کنکورهاي سراسري به دست آوردند حال با کنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پکيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با کنکور رفته و نتايج خوبي را در کنکور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد کلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يکسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يکسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا کند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نکرده و با توجه به نتايج و مدارک حرف آخر از منابع موسسه استفاده کرده و مثل ديگر دانش آموزان در کنکور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از حرف آخر و بر گرفته از مقاله کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری,حرف,آخر,!,آیا,حقیقت,دارد,؟‌, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 234 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:33

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

ناز چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : جنوب,چت,چت,فارسی,ناز,چت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:49

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 154 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:24

خبرنامه پيامکي چيست و چه تاثيري در پيشرفت کسب و کارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميکنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامکي و مزايا و کاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامکي چيست؟

خبرنامه پيامکي سيستمي است که با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يک خبرنامه ايجاد کرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامک هاي خبري ست که قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامکي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يک مساله حائز اهميت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يک بيزينس خبردار شوند.

اين امکان، با استفاده از پنل پيامک نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين که اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج کرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامکي چه مواردي را بايد رعايت کرد؟

همانطوري که حتما مي دانيد اطلاع رساني  که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد کاراکترهايي که در متن استفاده ميکنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامک حدود 70 کاراکتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد کوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه کافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نکاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامکي مطرح ميکنيم:

کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامکي:

به لحاظ روانشناسي، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد کرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي کنند.

توجه داشته باشيد که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامکي در حدود 70 الي 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که اين ميزان معادل با يک الي دو پيامک مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامکي:

بايد توجه داشته باشيد متني که  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت کوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان کند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره کند تا مخاطب با خواندن پيامک به، نکته اي که در ارسال پيامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينک جامع در خبرنامه پيامکي:

اين گزينه مي تواند کارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامکي ارسال کرده و سپس لينکي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينک مورد نظر هدايت کنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامکي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال کنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين کرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يک خبرنامه پيامکي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امکاني را براي مخاطبان فعال کنيد که،با ارسال يک اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامکي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امکان نظارت کامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامکي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني کمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد که حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامک در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث کاهش هزينه هاي اضافي ميشود که استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه کنيد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خبرنامه,پیامکی,چیست,و,چه,تاثیری,در,پیشرفت,کسب,و,کارها,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 180 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:38

لینک دوستان

خبرنامه